2012. február 1., szerda

Logitech Attack 3 flight joystick, usb, 12 gomb - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Eladó 1 db Logitech Attack 3 joystick. USB-s.
Használtan vettem, én kétszer használtam szerintem.
Telepítő cd-je nincs meg, anélkül kaptam én is, de letölthető a netről simán, win7-hez is, xp-hez is.
Szép állapotban van, viszont az 6-os gombot trükkösen kell megnyomni. Beveszi, de határozott nyomással, bizonyos szögből,  én megoldásnak egyszerűen nem használtam. Lehet csak megtisztítani kellene, passz.
Nem force feedback a kormány, mondom annak aki nem ismeri, de szépen dönthető minden irányba, ahogy kell.
Postázom is, 650 forintért, gondosan becsomagolva, vagy személyesen átvehető Komlón, vagy esetleg Pécsett is.


Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-31 21:44
. Logitech Attack 3 flight joystick, usb, 12 gomb - Jelenlegi ára: 3 000 Ft